tirsdag 12. januar 2010

Ny pute og gardinkappe

Har endelig fått laget ferdig puta med monogram på. Monogrammet har ei som jeg jobber sammen med sydd til meg på sin broderimaskin. Synes det er så nydelig. Har flere som jeg skal bruke på andre ting jeg skal lage.
Har sydd monogrammet på et linstoff, Har delt puta i to og brukt blonde som skille mellom de to stoffa. Det stripa stoffet er møbelstoff.

Har vært på loftet hos min mor og funnet et gammel laken som jeg har laget gardinkappe til badet. Har sydd på en blonde i underkant som pynt.
Klem fra Ragnhild


2 kommentarer:

  1. Gurimalla, den puta var lekker altså!!
    Du er en kløpper til å sy også du skjønner jeg:)
    Kjempesøt gardinkappe, og ekstra moro når det er gjenbruk.

    SvarSlett
  2. Heisann, du ? Sendte du boligadressa di til meg når du vant strykemerker inne hos meg? har du fått de ? jeg husker ikke om jeg har sendt de :/

    Kan du eventuelt sende adressen din en gang til ??? og merke mailen med strykemerker?

    Klem Hilde :)

    SvarSlett