lørdag 22. januar 2011

Litt nye detaljer fra heimen

Det er vel på tide å oppdatere bloggen litt igjen. Kan ikke skryte av at den er flittig brukt. Har tatt noen nye bilder av detaljer i huset.

Et lysfat med diverse, Jeg liker veldig godt å dekorere sølvfat med forskjellige ting.
Har laget noen hjemmeagde bonger som jeg synes selv er veldig dekorative sammens med gamle perlesmykker, blonder, engler etc...







Ellers liker jeg godt glassklokker, så det er vel noe jeg må ha litt flere av. Kjekt å legge litt forskjellig ting under. Ikke lett å ta fine bilder av dette da.
Gammle kjøkkenvekt som jeg har til pynt på et skap på kjøkkenet. Denner kjøp i bruktbutikk for kr 40,-. Her varierer det litt hva som er til pynt, kjekt å bytte litt på.

Så til slutt et bilde av stettfatet som står ilag med kjøkkenvekten og pynter opp på kjøkkenet.

1 kommentar:

  1. Hei Ragnhild!
    Tusen takk for hyggelig hilsen:)
    Du har sansen for det fine og delikate!! Så mye lekkert du har laget til. Den kjøkkenvekta var både røff og nydelig. Og så ser jeg at du drivar å lager litt sånn innimellom. Fine bonger og helt klart dekorative sammen med alt det andre du har.
    Ha en flott mandag videre!
    Klem Kristin

    SvarSlett