onsdag 23. desember 2009

Da er det jul i heimen!

Da har vi fått laga til jul i heimen. Juletreet er pyntet og det ble veldig fint synes jeg. Har fått god hjelp av barna til å pynte. Her går det i hvitt og sølv.
Detaljer av pynten på juletreet. Fuglene har vi sprayet med sølvspray og hatt på glitterlig og limt på hvite fjær til stjert.

Litt mer pynt


Har fått tatt inn eine, men det var ikke så enkelt å finne noe som var fint i mørket. Har pyntet med hvite sløyfer og sølvkuler + noen fugler.

Juleoppsatts som Anette (min datter) har fått fra jobben til pappaen sin som er på jobb i Nordsjøen denne jula.

Mitt nye juletreteppe. Har fått hjelp av ei på jobben til å broder med maskin god jul også har jeg sydd på blonde selv. Er kjempe fornøyd med denne.
Ellers vil jeg ønske alle som er innom bloggen min en God Jul og et riktig Godt Nyttår!
Klem fra Ragnhild





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar