søndag 6. desember 2009

Det er vel på tide å oppdatere bloggen igjen?

Huff og huff. Har vært lite oppdatering av bloggen min den siste tiden. Skal prøve å skjerpe meg litt. Denne buffeen var syrebeiset furu før den fikk seg et lag med heftgrunn også tre strøk med kremfarget oljemaling. Skiftet ut knottene til glassknotter med sink i midten. Jeg ble kjempe fornøyde med resultatet.
Lampen som står på denne har fått en omgang med sølvspray og en ny skjerm. Utrolig hva man kan gjøre med gamle ting.


Det er vel ingen tvil om at jeg liker sølv og fattigmannssølv?

Mine adventslys. Sink fat fra med kunstig snø. Små julekuler i fattingmannssølv. Tenkte jeg skulle ha litt små kongler ilag med, men det har jeg ikke funnet enda.





Takk til alle som titter innom og legger igjen en kommentar.
Klem fra Ragnhild

1 kommentar:

  1. Der va du igjen ja!!!KJEKT:))
    Kjempefin buffe`!!Masse flott pynt oppå også:))
    Ønsker deg ei herlig førjulstid Ragnhild!!
    Klem:)

    SvarSlett