søndag 30. august 2009

Kjøkken

I dag har jeg hatt en liten fotorunde på kjøkkenet. Skapet som henger på veggen var et furuskap som jeg har har malt og skiftet knotter på.

Blomster fra mammas hage
Et gammel fat som jeg har sprayet med sinkspray og pynet med duk og mange koselige ting. Noe nytt og noe gammel. Fyrstikkesken har jeg laget selv. Har fått sansen for å bruke marengs til pynt i skåler.

Denne slagbenken var furu før og var trukket med blått stoff. Har malt den med fargen krem og trekt opp igjen sitteputen.
Dette skapet er et tvskap som jeg har kjøpt med ei på jobben min. Det var syrebeiset furu. Har malt det med fargen krem og tatt ut innmaten og mannen i huset har laget hylle inni til meg. Et godt skap med mye lagringsplass. Kjøpe glassknotter og det synes jeg passet veldig godt til. Ble veldig fornøyd selv.
Greengate på kjøkkenbenken hører jo også med......



Til slutt noen bilder av kjøkkeninnredningen. Den er syrebeiset og det skal den fortsatt være. Har tenkt å male lister og vinduskarmer i hvit.

3 kommentarer:

  1. Hei på deg! Så koselig du har det på kjøkkenet ditt! Likte spesielt godt den hvitmalte benken! Har nemlig planer om det samme selv, men ting tar tid..

    Ha en fin dag! Klem Nina

    SvarSlett
  2. wow,så koslig da Ragnhild!!Den benken ble jo bare helt fantastisk flott!!:))
    Ha en fin dag!!
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Hei! den benken var kjempe fin:) jeg kunne også godt tenkt meg en slik, men har desverre ikke plass på kjøkkenet. Koselig blogg du har. titter nok innom her igjen.
    ønsker deg en fin kveld
    Klem Linda

    SvarSlett