søndag 16. august 2009

Gamle + nye møbler

Her er litt av prosjektene de siste dagene.
Mannen i huset har nå laget en hylle til meg. Han har lakket knektene og krokene med galvaniseringsspray. Ble veldig bra. Denne hylla skal få plass på gangen senere i kveld.
Jeg holder på og maler denne hylla som har vært malt en gang før. Da var den blå og det passer jo ikke inn i et hjem som holder på å forandres til en hvit verden. Jeg har mye syrebeiset furu så det tar litt tid før jeg har komt rundt me malingskosten. Denne hylla skal få plass på scrappeplassen min.

Dette gamle kjøkkenbordet har jeg vært i kjelleren hos min mor og hentet. Det skal males og jeg skal bruke dette som scrappebord. Har solgt skrivepulten som jeg brukte tidligere da jeg fant ut at den var lite praktisk. Har ferie ut neste uke så jeg har noen dager til å male på.
Klem fra Ragnhild


3 kommentarer:

  1. Tusen takk for hyggelig hilsen i bloggen min!
    Hyllen ble fin, og bordet var bare lækkert! Jeg ønsker meg ett sånt!

    SvarSlett
  2. Så koselig å høre fra deg i bloggen min! Det var mye fint her hos deg!

    Nattevaktshilsen fra Nina

    SvarSlett
  3. Ja no er dama i gang du;)))
    Jøss hvor flott den hyllen var da!!!
    snakker vi produksjon her???;))))hihi
    tenker det blir flott på scrapperommet ditt ja:)

    SvarSlett