onsdag 5. august 2009

Bokhylle

Da vil jeg bare si tusen takk til dere som har vært innom og tittet og som har lagt igjen en liten kommentar.
Denne bokhylla var syrebeiset før (har glemt å ta bilde av den), men nå er jeg mye mer fornøyd med den. Har malt den først to strøk med grunning også to strøk med krem interiørmaling.

Et lite fuglebur med en liten koselig eføy i. Liker så godt disse fugleburene så målet mitt er å anskaffe meg en større mer firkantet. Må bare finne et som jeg liker.......

Denne skålen var jeg så heldig å få arve av mamma. Nå skinner den veldig fint da den er nypusset.

Har satt en kunstig eføy i den siden jeg ikke hadde så lyst at den skal bli stygg ned i ved vanning.



1 kommentar:

  1. HEIA RAGNHID:)
    er du blitt bitt av den hvite basillen du å ja:))
    hilsen Bente

    SvarSlett