søndag 23. august 2009

Gamle skatter + hylla på gangen ha kommet på plass

Da har jeg også vært en tur på gjenbruk og funnet noen skatter. Ble veldig glad når jeg fant noe som stod der og skinte. Har pusset det litt nå da slik at nå skinner det enda litt mere.
Dette settet kjøpte jeg på gjenbruksbutikk i Volda. Har vært og besøkt en venninne som bor på Sæbø og vi har da leitet opp gjenbruksbutikker. Ble så glad når jeg fant dette for et slikt sett har jeg ønsket meg lenge, men ikke så lett å finne. De små brikkene var også med.

Denne skålen kjøpte jeg på gjenbruksbutikken i Ørsta. Det er den gjenbruksbutikken jeg har vært i som har hatt mest ting. Der var så mye at alle hyllene var overfylte. Vi hadde det veldig kjekt der og mimret og lo over mange ting som vi selv har hatt gjennom oppveksten. Vet ikke helt hva jeg skal ha i denne skålen enda, men det kommer vel når jeg får bestemt meg for hvor jeg skal ha den.
Fant også denne påleggsgaffel i Ørsta. Synes den var så fin så jeg mått bare ha den.

Denne skålen og fatet fant jeg på gjennbruksbutikken i Ålesund da jeg og mamma var innom der tidligere i uka.
Fant også dette settet i butikken i Ålesund. Bare så synd at ikke fatet som skal være til ikke var med, men er jeg heldig en gang så dukker det kanskje opp noe jeg kan bruke til.
Ellers har jeg fått hengt opp hylla på gangen som mannen min laget. Måtte bare henge den oppselv om veggen skal males, men det blir ikke med det første. Da vi bygde var det inn med farger på veggene, men jeg kjenner jeg er helt klar til å få endret på dette.
Klem fra Ragnhild

4 kommentarer:

  1. Heisann Ragnhild !!!

    En utrolig koslig blogg du har, ikke vanskelig å se at du har funnet mange flotte "skatter" kjempefine alle sammen.

    Gleder meg til å se mere her inne...
    Klem Susanne;)

    SvarSlett
  2. hei Ragnhild :)
    så kjekt at du har laga deg blogg..mye fint her hos deg ;)
    alltid koselig med gode ord om butikken..kom snart igjen ;) venter inn mye fint fra Greengate nå..
    ha ei fin uke!!!
    klem Anne***

    SvarSlett
  3. Heia!
    Takk for hyggelig kommentar!
    Har hatt endel kunder fra ålesund her ,så velkommen skal du være!!
    Nydelige skatter og kjempefin hylle;0))

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. Hei på deg! Så mange fine ting du har funnet på brukten! Heldig. :) Ha en herlig kveld!

    SvarSlett