mandag 3. august 2009

Fuglebur


Dette fugleburet har jeg kjøpt med Anne hos butikken Emma's verden i Langevågen. Hun er bare en så kjekk, blid og hjelpsom dame. Anbefaler alle som ønsker noe seg noe innen sink, Greengate osv om å ta seg en tur dit. Jeg var innom og da såg jeg dette fugleburet, men tenkte at dette er noe jeg ikk trenger. Klarte selvfølgelig ikke å glemme dette da jeg kom hjem, så noen uker senere gikk turen dit igjen og da fikk det være med hjem og har ikke angret på det nei. Har satt en hengelobelia opp i og det synes jeg ble veldig fint. Ser at her går det meste av hageblomstrene i år i fargene rosa, blå, grønn og hvit.

3 kommentarer:

  1. Hei Ragnhild, det er forskjellige priser på durance. Spørs hva du skal ha! Fatet koster 219;0) det som er avbildet med noe på der. Send meg mail med bilde og hva du ønsker! Porto kommer på 2-10 kg på 145,-
    Mail adressen er : chr.skog@online.no

    Koselig blogg du har!!;0)))

    SvarSlett
  2. Koselig blogg du har og det ser ut til at du er ganske ny her inne??
    Velkommen skal du være!!
    Kjempefint fuglebur....liker slike:o)
    Flittiglise må ikke få regn på seg....det har jeg erfart tidligere!!
    Min står under tak men må jo da vanne hver dag...og litt gjødselvann inimellom så blir de så fine:o)

    SvarSlett
  3. Hei.Så hyggelig at du var på besøk hos meg. Fugleburet med blomsten ble veldig fint. Vil også ønske deg velkommen som blogger.Har bare blogget siden januar,så jeg er relativt ny selv.

    SvarSlett