søndag 2. august 2009

Tallerkenhylle

Da har jeg endelig fått hengt om min tallerkenhylle. Den var av furu og hadde en utskjært bård som var festet i underkanten av hylla. Denne ble fjernet. Det som viste seg etter at jeg hadde malt den kremfarget var at den var så skjev at det var problemer med å henge den på veggen, så derfor måtte mannen i huset til å lage til med en plate bak slik at vi fikk festen den til denne også fikk vi hengt den på veggen. Så nå driver jeg og prøver meg frem med hva som skal dekorer denne. Slik er den i dag.

Mugge og sukkerskål fra Greengate

To søte små telyholdere i fattigmannssølv


En liten grønnplante

En tallerken fra Greengate

En liten jente i sølv som datteren min hadde hengende på vognen sin da hun var baby

En krukke med lokk og pyntehette med fargerike marengs

2 kommentarer:

  1. Kjempekoselig hylle Ragnhild:)
    Du er virkelig i siget med malingskosten skjønner jeg:)

    SvarSlett
  2. Heia Ragnhild:))
    Fant nettopp bloggen din:))kor koslig da!!
    ser vi e på tallerkenhylle fronten både du å e;))
    klem:)

    SvarSlett